Wspomnienia i niecierpliwe oczekiwanie

Moja praca ma ogromny, ogromny plus, dający mi możliwości zwiedzania rożnych zakątków świata. Niewiele jeszcze co prawda zwiedziłam, niezmiennie jednak wracam zafascynowana odwiedzanymi miejscami. Obecnie jestem zakochana w Lanzarote :)
Wyspa pełna wulkanicznych skał, tajemnic i niespotykanych krajobrazów...nie można być wobec niej obojętnym! Wielka tu zasługa nieżyjącego już Cezara Manrique, dzieki któremu wyspa tak wygląda, jest piękna, pełna jego twórczości i wpływów.
Dla udowodnienia:















Oczekujemy już z niecierpliwością na naszego Oksymorona- jest coraz piękniejszy i nadrabia zaległości w stosunku do rodzeństwa. Byłam u niego w odwiedzinach, aby poznał mój zapach, prawie całą wizytę przespał :)
oto on:)



Słodziak malutki :) już nie mogę się doczekać!!!
Pozdrawiam serdecznie
Anka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świąteczny spacer z kuzynką :)

Wesołych Świąt :)

Nowe zabawy :)