Podusia dla Jędrusia :)

Nasza rodzina wzbogaciła się o chłopca- moja siostra trzy miesiące temu urodziła Andrzejka :)
Wspaniały mężczyzna, który mnie absolutnie zauroczył, szczególnie swoimi uśmiechami skierowanymi w moją stronę :)
Jędruś niedługo będzie miał swoje święto, przyjmie Chrzest Święty. Zupełnie nie miałam koncepcji, co można zdziałać dla chłopca!!!
Na szczęście można podglądać wspaniałe blogerki, które sypią pomysłami na każdą okazję :)
Pierwsze inspiracje zaczerpnęłam już jakiś czas temu, wpadając w zachwyt nad poduszkami Susanny: tutaj
A oto moja wariacja, wywołana tęsknotą za Paryżem :)
Kolejna inspiracja przyszła wraz z lekturą Ushii :)tutaj

A ja pokombinowałam tak:


 Efekt dla mnie jest super, jestem z siebie bardzo zadowolona:) Będzie oryginalnie, wesoło, inaczej :)
Już się cieszę na to święto!
Pozdrawiam serdecznie :)
Ania


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świąteczny spacer z kuzynką :)

Wesołych Świąt :)

Nowe zabawy :)