Poszukiwanie hotelu idealnego :)

Za punkt honoru wzięłam sobie znalezienie hoteli, w których przyjmują psy, przekraczające rozmiary Yorka :) bo Blancia już na rower wodny się nie zmieści...

Blancia zdecydowanie przekracza te rozmiary :D więc zaczęłam przeglądać katalogi.
Postawiłam na wczasy z dojazdem własnym, gdyż nie znam przewoźnika czarterowego, który zezwoliłby na przewóz zwierząt :) jeśli się mylę, proszę, dajcie mi znać!

Pierwszy hotel, który nie zastrzega rozmiarów i wagi psa(lub kota :)), to Baikal 3* w Słonecznym Brzegu. Nie ma też informacji, aby za psa była pobierana dodatkowa opłata. Bazuję na informacji zawartej w katalogu(Neckermann Lato 2015). 
W Bośni i Herzegovinie znalazłam dwa hotele: Villa Nova(Neum) i Hotel Ivona(Medjugorie). Tu oplata za pobyt zwierzątka jest ustalona, około 5 euro za dzień.
Kolejna jest Chorwacja. Pierwszy przyjazny zwierzętom obiekt to Terme Tuhelj- Hotel Well. Tu mamy tylko info, iż zwierzę dozwolone, za opłatą. 
Kolejne to apartamenty Sol Polynesia(Umag). Tu zwierzę domowe kosztuje około 10 euro za dzień.
Następna propozycja to apartamenty Lanterna(Porec). Koszt- ok. 8 euro/dzień.
Chorwacja zaskakuje swoją otwartością względem zwierząt, gdyż tych hoteli jest sporo :)
Na liście pojawia się czterogwiazdkowy ośrodek Amarin, tu koszt pobytu naszego ulubieńca to 10 euro/dzień, lecz nie mniej niż 70 euro! Więc na mniej niż tydzień się nie opłaca jechać :)
Niestety ceny wydają się jedynie piąć do góry :) w Aparthotel del Mar 4* i Camp Kazela 3* koszt psiaka to już 12 euro/dzień.
Całkiem złośliwy chochlik drukarski pojawił się przy Mobilehomes Olivia, który jest opatrzony logo"wakacje z psem", a w opisie hotelu już widzimy, że zwierzę domowe nie jest możliwe... ciekawe, gdzie jest pies pogrzebany :)

Na wyspie Krk mamy obiekt Mobilehomes Nijvice, gdzie za psa zapłacimy ok. 10 euro/dzień.
W tej samej zatoce Kvar, zwrócił moją uwagę Hotel Kastel w Crikvenicy. Tu zakwaterujemy się ze zwierzęciem na parterze, już od 6 euro/dzień/
Pomijam hotele poniżej 3 gwiazdek, jakoś nie mogę się przekonać do ich oferty. Może za dużo już się nasłuchałam i jestem wybredna. Tu moja prośba- jeśli macie sprawdzone obiekty dla zwierząt, z przyzwoitymi warunkami, poniżej 3*, dajcie znać!
Kolejny obiekt przy Zatoce Kvar to Hotel Slaven 3*. Koszt- ok. 6 euro/dzień.
Zabiło mi mocniej serce, gdy zobaczyłam obiekt w Dalmacji- Zaton Holiday Village, świetny obiekt, dzieci miałyby co robić, ale... psy do 7 kg! Ogromna szkoda. Muszę go skreślić. 
Pierwszy w Dalmacji przyjazny psom obiekt to Hotel & Villa Vicko. Jak na razie koszt najwyższy- 15 eur/dzień. 
Kolejny obiekt znaleziony- to Camping Simuni Mobilehomes 3*. Tu widełki są spore, pewnie zależne od wielkości i wynoszą 5-20 eur/dzień. 
Miejscowość Biograd na Moru również trzyma cenę, Hotel Ilirija 4*żąda za zwierzę 20 eur/dzień.
Następna miejscowość Baska Voda oraz Camping Basko Polje, wita nas ceną od ok. 5 eur/dzień. 
A na wyspie Hvar Bungalowy Trim 3* również ok. 5 eur/dzień :)
Orebic i Kamp Perna 4*- cena również ok/ 5 eur/dzień.
Opuszczamy Chorwację, aby przemierzyć Słowenię. W miejscowości Izola wita nas Hotel Resort San Simon, gdzie za psa zapłacimy ok. 12 eur/dzień.Drugi hotel, z tą samą ceną, to Hotel Vile Park w miejscowości Portoroz.
Następny, o wdzięcznej nazwie Lek :), przyjmie zwierzę w cenie ok. 15 eur/dzień, a więcej, bo 20 eur/ dzień, zapłacimy w hotelu Park Lasko. 
Bardzo sympatycznie wyglądające apartamenty Terme Zrece, skasują nas ok. 12 eur/dzień.
W ofercie tego biura nie znalazłam żadnego przyjaznego zwierzętom hotelu w Grecji, może wy znacie taki?
Włochy i Górny Adriatyk , Lido di Jesolo i hotel Alexander :) koszt- ok/ 3,5 eur/dzień- jak dotąd, najniższy!
Niestety właściciele małych psiaków mają zdecydowanie większy wybór. We Włoszech jest też grupa hoteli, w których koszt pobytu małego psa jest już w cenie. 
Na szczęście jakiś wybór jednak jest, więc oglądam dalej:)
Miejscowość Lido delle Nazioni, hotel Village& Hotel Spiaggia Romea, tu można mieć nawet dwa psy, a blisko hotelu jest psia plaża, koszt- ok. 7 eur/dzień. 
Kolejny hotel to Club Hotel Bikini & Tropicana 3*, tu zapłacimy ok. 9 eur/dzień.
W Toskanii znalazłam mieszkania w Marina di Pietrasanta, gdzie możemy mieć psa, koszt- ok. 60 eur. 
Kolejne dwa campingi też przyjmują pieski- Villaggio Camping Paradiso(ok. 3 eur/dzień) i New Camping Le Tamerici(ok. 5 eur/dzień).
Znlazlam pierwszy hotel, Grand Hotel Golf, w którym jest napisane, iż pies bez opłaty- mam nadzieję, że to nie chochlik drukarski. Ale oczywiście wszystko zawsze warto sprawdzić w swoim ulubionym biurze turystycznym, gdzie można zweryfikować takie informacje :)
Szczerze, to już się zmęczyłam tym przeglądaniem, na dziś już dość :)
Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć idealny obiekt, który zaspokoi potrzeby wszystkich. W końcu jesteśmy rodziną :)
Pozdrawiam serdecznie,
Ania


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świąteczny spacer z kuzynką :)

Wesołych Świąt :)

Nowe zabawy :)